Unge Rådgivning

Er du teenager og mangler at få retning i dit liv? Savner du, at blive set og hørt? Vil du gerne have et bedre forhold til dig selv og måske til dine forældre? Vil dine forældre, gerne have et bedre forhold til dig? Er du forvirret og måske fortvivlet? Kan du ikke mærke dig selv? Lader du de andre styre dig? Har du lyst til at mærke livet?

Ungdomstiden er en overgangsperiode med stadige valg. Den er udfordrende og alt for mange unge, er ude af sig. De skal ind i sig selv.
At være ung, handler om at være, og at lære…

Efter 12 år som efterskolelærer, har jeg fået en masse erfaring med svære samtaler med teenagere. Det gælder både piger og drenge og ind imellem også deres forældre.
Ud over min erfaring fra mit arbejde, har jeg deltaget i adskillige relations-kompetence uddannelser og kurser, trivselskurser og psykoterapeut uddannelses forløb.

Jeg er af den overbevisning, at nysgerrighed, selvkontrol og sociale færdigheder er vigtige livsingredienser og kan være med til, at løfte et menneske trygt ud i livet. 
Ord som at holde ud, sætte mål, tro på sig selv, selvværd og robusthed er med til at fortælle, hvilken vej jeg arbejder på og jeg er fuldstændig overbevist om, at ved at finde ind til sig selv og sine egne kompetencer, kommer meget af det andet, stille og roligt af sig selv.

Gennem samtale og vejledning finder vi sammen vejen og jeg arbejder ud fra devisen, at vi kun kan ændre på os selv. –det ændrer til gengæld også samværet med andre…

Skriv til mig, hvis du ønsker at vide mere, eller booke en tid, til en samtale.
ghitagroenne@gmail.com











Kommentarer

Populære opslag